Sa ne cunoastem!

” Vorba multa, saracia omului”, asa ca nu voi scrie mult. Ma numesc Adir Florin si practic fitness, body building de peste 20 de ani. Am inceput datorita fizicului impunator pe care l aveam :)), 1,87 m si 57 kg. Da, exact! Motivatia mi a fost foarte mare si am mers la sala indiferent de vremea de afara. Dupa 3 ani am inceput sa fiu multumit de felul cum decurge schimbarea fizicului. Si s a tot schimbat acest fizic pana cand m am hotarat sa practic de performanta. Asa ca intre anii 2001- 2002, l am transformat din hobby in performanta. Insa, performanta, dauneaza grav sanatatii si cei care au practicat un sport de performanta, stiu ce spun. Asa ca m am orientat spre partea in care sa impartasesc cunostiintele mele cu alte persoane din jur, antrenandu le. Si, uita ma acum, in prezent, dupa circa 20 de ani de sport, facand ceea ce imi place cel mai mult si in care pun suflet – antrenor personal, fitness, antrenament functional, TRX, FST, consultant superior in nutritie. Sunt prea multe de spus si cine are timp sa citeasca? 🙂 Atat pot sa va impartasesc, din proprie experienta, ca pentru a ti atinge obiectivele, trebuie sa perseverezi, sa nu te descurajezi iar rezultatele nu vor intarzia sa apara. Facem sport si incercam sa mancam corect, facand din asta un mod de viata, nu ceva temporar. In articolele pe care le voi scrie va voi impartasi din ceea ce am invatat in anii acestia iar daca doriti mai multe informatii, nu ezitati sa mi scrieti!

https://www.facebook.com/hardwork.adirflorin

Adir Florin antrenor personal

Lasă un răspuns

